Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
100% køberbeskyttelse
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
PayPal
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
30 dages returret
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Gratis forsendelse fra 0,00 Kr.

Forsendelse og levering

Hvis din vare bliver leveret via et fragtfirma, vil forsendelsesudbyderen kontakte dig for at aftale en aftale om modtagelse af din forsendelse. Sørg for at indtaste dit telefonnummer og din e-mailadresse korrekt!
Tjek venligst din spam-mappe for den manglende e-mail. Hvis du ikke modtager dette inden for 24 timer, bedes du kontakte os, så tjekker vi straks.
Vores varer sendes fragtfrit indenlandsk.
Du vil blive informeret via e-mail og modtage detaljeret sporing af forsendelsen. Hvis du ikke modtager en e-mail, så tjek venligst SPAM-mappen i din e-mail-indbakke! Ved en fragtlevering vil speditøren kontakte dig på telefon eller mail. Sørg altid for, at du angiver dine oplysninger korrekt!
Din levering kan bestå af flere pakker. Af logistiske årsager kan disse leveres på forskellige dage. På grund af høje forsendelsesmængder kan der forekomme leveringsforsinkelser. Logistikudbyderen bestræber sig dog på at levere forsendelsen så hurtigt som muligt. Kontakt os, hvis yderligere pakker ikke når dig inden for 3 dage.
Vi sender pakkevarer via DHL Parcel, DPD og GLS. Fragtgods leveres kantstenen via DB Schenker eller IDS Logistik. Leveringen af ​​fragtgods vil blive koordineret med dig af forsendelsestjenesteudbyderen via e-mail eller telefon.
Vi tilbyder ikke selvafhentning. OK-Living er en ren online forhandler med adskillige lagersteder i hele Europa. En selvafhentning er ikke mulig af logistiske årsager.
Ændring er ikke længere mulig efter køb. Hvis varerne endnu ikke er afsendt, er du velkommen til at kontakte os på e-mail.
Din levering kan bestå af flere pakker, der kan leveres på forskellige dage. Kontakt os venligst, vi tjekker internt og kontakter om nødvendigt logistikerne.
Forsendelse sker udelukkende indenlandsk. Forsendelse til øer er udelukket.
Det er meget muligt, at dine varer sendes i flere pakker og ankommer på forskellige tidspunkter. Hvis de resterende varer ikke ankommer inden for 3 dage efter den første ankomst, bedes du kontakte os!
Ingen. Vi tilbyder ikke international forsendelse på ok-living.de. På vores butiksside OK-Living.eu finder du dog en oversigt over alle de lande, hvor der kan købes og leveres indenlandsk.

Betalingsbetingelser

Vi tilbyder i øjeblikket ikke betalingsmetoden "bankoverførsel" til dit land. Brug venligst andre tilbudte betalingsmetoder til dine ordrer.

Under bestillingsprocessen har du mulighed for at vælge betalingsmetoden "køb på konto" for en ordreværdi på op til maksimalt 4.000 euro. OK-Living tilbyder "køb på konto" via betalingsudbyderen Mollie (Klarna Bank AB). Klarna Bank AB foretager en identitets- og kreditkontrol direkte under bestillingen, hvorfor det er nødvendigt, at du accepterer dataoverførslen til Klarna. Bemærk venligst, at på grund af denne kontrol er en efterfølgende ændring af adressen ikke tilladt. Et tjek foregår parallelt i baggrunden, så du kan gennemføre din ordre hurtigst muligt, når din kreditværdighed er bekræftet. Efter at din ordre fra OK-Living er blevet afsendt, sender Klarna dig straks de relevante betalingsoplysninger via e-mail. Du modtager din faktura fra Klarna. Betal venligst fakturabeløbet direkte til Klarna. Klarna informerer dig tydeligt via e-mail eller app. Betalingsfristen for Klarna er 30 dage. Du kan finde yderligere information om dette via følgende link: https://www.klarna.com/de/kundenservice/
Hvis du vælger betalingsmuligheden bankoverførsel, bedes du bruge bankoplysningerne nævnt her, som også vil blive sendt til dig via e-mail, når du afgiver din ordre, og betale inden for 10 dage. Vi beder om din forståelse for, at vi kun kan reservere de varer, du har bestilt i denne periode. Hvis betalingen ikke er modtaget på vores konto inden for denne periode, annullerer vi din ordre.

Vi tilbyder i øjeblikket ikke betalingsmetoden "bankoverførsel" til dit land. Brug venligst andre tilbudte betalingsmetoder til dine ordrer.

Vi forsøger at tilbyde vores kunder en række forskellige betalingsmetoder. Du kan finde en oversigt over dette under “Betalingsmetoder” nederst i vores online shop.

Tilbagekaldelse/annullering/klage/tilbagebetaling 

Når returneringen af ​​dine varer er bekræftet i vores system, udsteder vi straks tilbagebetalingen.
Du kan klage og returnere din vare til os gratis inden for 30 dage. Kontakt os venligst via e-mail.
Når ordren er gennemført, er ingen ændringer mulige. Hvis du gerne vil bestille flere varer, er det ikke noget problem! Hos os er fragten gratis.
Kontakt os venligst. Så sender vi gerne en returseddel.
Du kan annullere din ordre uden at angive nogen grund. Send venligst din fortrydelse til os med angivelse af ordrenummer!
Du har ret til at annullere denne kontrakt inden for en måned uden at angive grunde.

Spørgsmål om produkter

Når dit produkt er leveret, modtager du en monteringsvejledning. Din vare kan bestå af flere pakker eller en separat skruepakke, så du finder samlevejledningen i en af ​​dem.
Se venligst den respektive varebeskrivelse for det nøjagtige leveringsomfang. Som udgangspunkt medfølger montagematerialet.
Du modtager fakturaen på e-mail, efter at dine varer er afsendt.
Vores produkter fremstilles hovedsageligt i Europa. Vi har mange møbler produceret på bestilling eksklusivt til OK-Living af certificerede partnervirksomheder i Østeuropa. Her er vi i daglig kontakt med vores producenter vedrørende forbedringer, kundehenvendelser og nyudviklinger.
Kontakt os venligst via e-mail med angivelse af dit ordrenummer og den købte vare.
Ingen. Dit køb fra OK-Living er ikke bundet til en minimumsordreværdi. Vi ser frem til dit køb, stort som småt!
Som køber har du 2 års garanti fra varens udlevering.
Du kan kontrollere, om din vare i øjeblikket er på lager på hver produktinformationsside. Vi giver behandlingstider for alle produkter, der er tilgængelige igen og ikke er på lager. Alternativt kan du også blive informeret via e-mail om den nye lagerbeholdning af et produkt.
En yderligere rabat er ikke længere mulig, da vores varer altid er prissat så lavt som muligt.
Du kan klage og returnere din vare til os gratis inden for 30 dage. Kontakt os venligst via e-mail.

Min kundekonto

Du kan tilføje eller redigere dine leverings- og faktureringsadresser under Mine adresser på kundekontoen. Dette gælder for ordreprocesser, der endnu ikke er afsluttet.
Hvis du har glemt din adgangskode, kan du nulstille den direkte, når du logger ind. Klik der på "Jeg har glemt min adgangskode" og følg de yderligere instruktioner!
Log ud ved at klikke på "Konto" og "Log ud" i det vindue, der åbnes.
Du kan ændre dit navn, e-mailadresse, adgangskode eller hilsen under "Personlig profil" på din kundekonto.

Nyhedsbrev 

Hvis du gerne vil afmelde OK-LIVING nyhedsbrevet, kan du gøre dette i hvert nyhedsbrev ved at bruge linket "Afmeld" eller via nyhedsbrevsindstillingerne på din konto. Har du afmeldt dig nyhedsbrevet og stadig modtaget e-mails fra os? Så kontakt venligst vores kundeservice via e-mail på info@ok-living.dk!
Hvis du ønsker at slette din kundekonto, bedes du indsende anmodningen ved hjælp af kontaktformularen!
Du kan tilmelde dig OK-LIVING nyhedsbrevet her.
Kundetilfredshed
Meget god
4.59 / 5.00
fra 70289 bedømmelser